דף הבית » בחירות הגולשים » כמה זמן אפשר לשמור טחינה ביתית במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור טחינה ביתית במקרר?

2023-05-16 21:16:00+02:00

מה זה טחינה?

טחינה היא משחה העשויה משומשום טחון. זהו תבלין פופולרי במטבח המזרח תיכוני ומשמש במנות רבות כגון חומוס, באבא גנוש ופלאפל. יש לו טעם אגוזי, מעט מתוק והוא מקור נהדר לחלבון, סיבים ושומנים בריאים.

כמה זמן אפשר לשמור טחינה ביתית במקרר?

ניתן לשמור טחינה ביתית במקרר עד שבועיים. כדי להבטיח את טריותו ואיכותו, חשוב לאחסן אותו כראוי. יש לאחסן את הטחינה בכלי אטום ולהרחיק מאור שמש ישיר. כמו כן, חשוב לוודא שהמכל נקי וללא כל חיידקים או מזהמים אחרים.

טיפים לאחסון טחינה ביתית

כשמאחסנים טחינה ביתית חשוב להקפיד שהכלי יהיה אטום. זה יעזור לשמור על טריות הטחינה ולמנוע את התקלקלה. כמו כן, חשוב לוודא שהמכל נקי וללא כל חיידקים או מזהמים אחרים.

איך לדעת אם טחינה ביתית התקלקלה

אם הטחינה אוחסנה כהלכה, היא אמורה להחזיק עד שבועיים במקרר. עם זאת, אם הוא נשמר יותר מזה, חשוב לבדוק אם יש סימני קלקול. אם לטחינה יש ריח חמצמץ או שינתה צבע או מרקם, עדיף לזרוק אותה.

כיצד להשתמש בטחינה ביתית

טחינה ביתית יכולה לשמש במגוון מנות. זוהי תוספת נהדרת לחומוס, באבא גנוש ופלאפל. זה יכול לשמש גם כתוספת לסלטים, סנדוויצ'ים ולילופים. זה יכול לשמש גם כמטבל לירקות או קרקרים.

דעה אישית

טחינה ביתית היא דרך מצוינת להוסיף טעם ותזונה לארוחות שלך. זהו תבלין רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מנות. חשוב לאחסן אותו כראוי על מנת להבטיח את טריותו ואיכותו. עם אחסון נכון, טחינה ביתית יכולה להחזיק עד שבועיים במקרר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן