דף הבית » אנציקלופדיה » כמה זמן אפשר לשמור טחינה ביתית במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור טחינה ביתית במקרר?

2023-06-20 01:29:00+02:00

מה זה טחינה?

טחינה היא משחה העשויה משומשום טחון. זהו תבלין פופולרי במטבחי המזרח התיכון והים התיכון, והוא משמש לעתים קרובות כמטבל או ממרח. זה גם מרכיב מפתח בחומוס ובבא גנוש. טחינה עשירה בחלבון ושומנים בריאים, ומהווה מקור מצוין לסידן, ברזל ומינרלים אחרים.

כמה זמן אפשר לשמור טחינה ביתית במקרר?

ניתן לשמור טחינה ביתית במקרר עד שבועיים. חשוב לאחסן אותו בכלי אטום כדי למנוע ממנו להתקלקל. אם אתם מתכננים לשמור אותו יותר משבועיים, עדיף להקפיא אותו.

אחסון טחינה

באחסון טחינה חשוב לשמור אותה בכלי אטום. זה יעזור לשמור על רעננותו ולמנוע ממנו להתקלקל. כמו כן, חשוב לאחסן אותו במקום קריר ויבש.

הקפאת טחינה

אם אתם מתכננים לאחסן טחינה יותר משבועיים, עדיף להקפיא אותה. להקפאת טחינה מניחים בכלי אטום ומאחסנים במקפיא. ניתן לשמור במקפיא עד שישה חודשים.

השוואה מהירה

שיטת אחסון מגבלת זמן
מְקָרֵר 2 שבועות
מַקפִּיא 6 חודשים

כשמאחסנים טחינה חשוב לשמור אותה בכלי אטום ולאחסן במקום קריר ויבש. אם אתם מתכננים לשמור אותו יותר משבועיים, עדיף להקפיא אותו. ניתן לשמור את הטחינה במקפיא עד חצי שנה.

שאלות ותשובות

האם אפשר לאחסן טחינה בטמפרטורת החדר?

לא, לא מומלץ לאחסן טחינה בטמפרטורת החדר. יש לאחסן טחינה בכלי אטום במקום קריר ויבש.

האם אפשר להקפיא טחינה ליותר משישה חודשים?

לא, לא מומלץ להקפיא טחינה ליותר מחצי שנה. לאחר חצי שנה, איכות הטחינה תתחיל לרדת.

דעה אישית

אני אוהב טחינה ומשתמש בה במגוון מנות. זהו מקור נהדר לחלבון ושומנים בריאים, והוא מוסיף טעם טעים לכל מנה. אני תמיד מקפידה לשמור את הטחינה הביתית שלי במקרר או במקפיא, כדי שתישאר טרייה ותחזיק מעמד זמן רב יותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן