דף הבית » אנציקלופדיה » כמה זמן לאחר נטילת פרוורה מקבלים מחזור?

כמה זמן לאחר נטילת פרוורה מקבלים מחזור?

2023-06-17 18:32:00+02:00

מה זה פרוברה?

פרוורה הוא טיפול הורמונלי המכיל פרוגסטין בלבד המשמש לטיפול בהפרעות מחזור. זוהי צורה סינתטית של פרוגסטרון, הורמון המיוצר באופן טבעי על ידי הגוף. פרוורה משמשת לטיפול במגוון של הפרעות מחזור, כולל אמנוריאה, דימום רחמי חריג ואנדומטריוזיס. הוא משמש גם לטיפול בסימפטומים של גיל המעבר, כגון גלי חום והזעות לילה.

איך פרוורה עובדת?

פרוברה פועלת על ידי גירוי ייצור הפרוגסטרון בגוף. פרוגסטרון הוא הורמון שעוזר לווסת את המחזור החודשי. זה עוזר להכין את הרחם להריון ועוזר לשמור על הריון בריא. פרוברה עוזרת לווסת את המחזור החודשי על ידי הגדלת כמות הפרוגסטרון בגוף. זה עוזר לווסת את תזמון המחזור החודשי ויכול לעזור להפחית דימום רחמי חריג.

כמה זמן לאחר נטילת פרוורה מקבלים מחזור?

משך הזמן שלוקח לקבל מחזור לאחר נטילת פרוורה משתנה מאדם לאדם. בדרך כלל, לוקח בערך 7 עד 10 ימים לאחר נטילת פרוברה עד שהמחזור שלך מתחיל. עם זאת, זה יכול לקחת עד 14 ימים עבור אנשים מסוימים. חשוב לציין כי פרוברה אינו אמצעי מניעה ואין להשתמש בו כתחליף למניעת הריון.

מהן תופעות הלוואי של פרוורה?

פרוורה עלולה לגרום למגוון תופעות לוואי, כולל בחילות, הקאות, כאבי ראש, רגישות בשדיים ועלייה במשקל. זה יכול גם לגרום לשינויים במצב הרוח, כגון דיכאון או חרדה. אם אתה חווה אחת מתופעות הלוואי הללו, חשוב לפנות לרופא שלך.

השוואה מהירה

יַחַס זמן להתחיל תקופה
פרוורה 7-14 ימים

סיכום

פרוורה הוא טיפול הורמונלי המכיל פרוגסטין בלבד המשמש לטיפול בהפרעות מחזור. חשוב לציין כי פרוברה אינו אמצעי מניעה ואין להשתמש בו כתחליף למניעת הריון. בדרך כלל, זה לוקח בערך 7 עד 10 ימים לאחר נטילת Provera לפני המחזור שלך להתחיל, אבל זה יכול לקחת עד 14 ימים עבור אנשים מסוימים. פרוורה עלולה לגרום למגוון תופעות לוואי, לכן חשוב לפנות לרופא אם אתה חווה אחת מתופעות הלוואי הללו. למידע נוסף, אתה יכול לצפות בסרטון זה על Provera.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן