דף הבית » TOP10 » מה צריך לעשות אם יש ריח מהאקווריום?

מה צריך לעשות אם יש ריח מהאקווריום?

מה צריך לעשות אם יש ריח מהאקווריום?

מה גורם לריח מאקווריום?

אקווריומים הם דרך מצוינת להכניס קצת טבע לתוך הבית שלך, אבל לפעמים הם יכולים לגרום לריח. ריח זה יכול להיגרם ממגוון דברים, כגון חומר אורגני מתפורר, האכלת יתר או אפילו סוג הדגים שיש לך במיכל שלך. חשוב לזהות את מקור הריח ולנקוט בצעדים כדי למנוע את הישנותו.

כיצד לזהות את מקור הריח

הצעד הראשון לזיהוי מקור הריח הוא להציץ במיכל. חפש כל סימני ריקבון, כגון דגים או צמחים מתים, או כל מזון שלא נאכל. אם אתה מוצא אחד מאלה, הסר אותם מיד. כדאי גם לבדוק את איכות המים, שכן איכות מים ירודה עלולה לגרום לריח. בדוק את רמות ה-pH, האמוניה, הניטריט והניטראט במים כדי לוודא שכולם נמצאים בטווח המקובל.

כיצד למנוע ריח מהאקווריום

לאחר שזיהית את מקור הריח, תוכל לנקוט בצעדים כדי למנוע את הישנותו. הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על המיכל נקי. זה אומר לבצע החלפות מים קבועות ולנקות את המסנן. כדאי גם להקפיד להאכיל את הדגים בכמות המזון הנכונה, שכן האכלת יתר עלולה לגרום לריח. לבסוף, הקפד לבדוק את איכות המים באופן קבוע כדי לוודא שהיא בטווח המקובל.

השוואה מהירה

סיבה לריח פִּתָרוֹן
חומר אורגני מתכלה הסר מיד
האכלת יתר האכילו את הכמות הנכונה של מזון
איכות מים ירודה בדוק והתאם את רמות ה-pH, האמוניה, הניטריט והניטראט

סיכום

אם אתה מריח משהו שמגיע מהאקווריום שלך, חשוב לזהות את מקור הריח ולנקוט בצעדים כדי למנוע את הישנותו. זה יכול לכלול הסרת כל חומר אורגני מתכלה, האכלה בכמות הנכונה של מזון ובדיקת איכות המים באופן קבוע. על ידי נקיטת צעדים אלה, אתה יכול להבטיח שהאקווריום שלך יישאר נקי וללא ריחות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן