דף הבית » TOP10 » מה צריך לעשות לאחר פילינג?

מה צריך לעשות לאחר פילינג?

מה צריך לעשות לאחר פילינג?

מה זה פילינג?

פילינג הוא חלק נפוץ בטיפוח העור, וניתן להשתמש בו כדי להסיר תאי עור מתים, להפחית את הופעת הקמטים ולשפר את המרקם הכללי של העור. פילינג יכול להיעשות בבית או במספרה, וניתן לעשות את זה עם מגוון מוצרים, כולל פילינג כימי, פילינג ומיקרו-דרמה.

מה צריך לעשות לאחר פילינג?

לאחר השלמת תהליך הפילינג, חשוב לנקוט בצעדים המתאימים על מנת להבטיח שהעור יטופל כראוי. להלן מספר טיפים לטיפול בעור לאחר פילינג:

1. לחות

לאחר הקילוף, העור עשוי להיות רגיש יותר ונוטה ליובש. חשוב להשתמש בקרם לחות כדי לשמור על לחות העור וכדי לסייע בהגנה עליו מפני נזקי הסביבה.

2. הימנע מחשיפה לשמש

העור עשוי להיות רגיש יותר לשמש לאחר הקילוף, לכן חשוב להימנע מחשיפה ישירה לשמש. אם אתה חייב להיות בשמש, הקפד להשתמש בקרם הגנה עם מקדם הגנה של 30 ומעלה.

3. הימנעו מפילינג

פילינג עלול להיות קשה מדי עבור העור לאחר הפילינג, לכן חשוב להימנע מקילוף לפחות שבוע לאחר תהליך הפילינג.

4. הימנע ממוצרים קשים

חשוב להימנע ממוצרים קשים מדי לעור, כמו חומרים עפיצים, טונרים ופילינג. מוצרים אלה יכולים להיות קשים מדי עבור העור לאחר קילוף ועלולים לגרום לגירוי.

סיכום

פילינג הוא חלק נפוץ בטיפוח העור, וניתן להשתמש בו כדי לשפר את המרקם והמראה הכללי של העור. לאחר הקילוף, חשוב לנקוט בצעדים המתאימים על מנת להבטיח שהעור יטופל כראוי. זה כולל לחות, הימנעות מחשיפה לשמש, הימנעות מפילינג והימנעות ממוצרים קשים. למידע נוסף על טיפול בעור לאחר פילינג, צפו בסרטון זה . על ידי ביצוע טיפים אלו, תוכל להבטיח שהעור שלך יטופל כראוי לאחר הפילינג ושהוא נראה ומרגיש במיטבו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן