דף הבית » בחירות הגולשים » כמה זמן בשר טרי יכול להיות במקרר?

כמה זמן בשר טרי יכול להיות במקרר?

2023-06-22 07:41:00+02:00

מהם חיי המדף של בשר טרי?

כשמדובר בבשר טרי, חיי המדף יכולים להשתנות בהתאם לסוג הבשר ואופן האחסון שלו. בדרך כלל, בשר טרי יכול להחזיק מעמד במקרר עד יומיים. עם זאת, אם הבשר קפוא, הוא יכול להחזיק מעמד עד שלושה חודשים. חשוב לציין שחיי המדף של בשר טרי יכולים להיות מושפעים מטמפרטורת המקרר, ולכן חשוב לשמור על הטמפרטורה ב-40 מעלות צלזיוס או מתחתיה.

כיצד לאחסן בשר טרי במקרר

כשמאחסנים בשר טרי במקרר, חשוב להקפיד שהוא יאוחסן בכלי אטום או עטוף היטב בניילון. זה יעזור לשמור על טריות הבשר לאורך זמן. חשוב גם לוודא שהבשר מאוחסן הרחק מפריטי מזון אחרים, שכן זה יכול לסייע במניעת זיהום צולב.

איך לדעת אם בשר טרי התקלקל

חשוב לבדוק את הבשר הטרי באופן קבוע כדי לוודא שהוא עדיין בטוח לאכילה. אם לבשר יש ריח מוזר, שונה צבעו או מרקם רירי, סביר להניח שהוא התקלקל ויש לזרוק אותו. בנוסף, אם הבשר היה במקרר יותר מיומיים, יש לזרוק אותו גם כן.

טיפים לאחסון בשר טרי

כשמאחסנים בשר טרי, חשוב להקפיד על אחסונו במקום קריר ויבש. בנוסף, חשוב לוודא שהבשר מאוחסן הרחק מפריטי מזון אחרים כדי למנוע זיהום צולב. חשוב גם להקפיד שהבשר יאוחסן בכלי אטום או עטוף היטב בניילון. לבסוף, חשוב לבדוק את הבשר באופן קבוע כדי לוודא שהוא עדיין בטוח לאכילה.

סיכום

אחסון בשר טרי במקרר יכול לעזור לשמור אותו טרי עד יומיים. עם זאת, חשוב לוודא שהבשר מאוחסן בכלי אטום או עטוף היטב בניילון ומאוחסן הרחק מחפצי מזון אחרים. בנוסף, חשוב לבדוק את הבשר באופן קבוע כדי לוודא שהוא עדיין בטוח לאכילה. על ידי ביצוע העצות האלה, אתה יכול לעזור להבטיח שהבשר הטרי שלך בטוח לאכילה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן