דף הבית » כמה זמן » כמה שוקל חזה עוף אחד?

כמה שוקל חזה עוף אחד?

2023-05-24 23:56:00+02:00

מהו חזה עוף?

חזה עוף הוא נתח בשר שמקורו בחזה של עוף. זהו אחד הנתחים הפופולריים ביותר של עוף והוא משמש לעתים קרובות במגוון מנות. זהו נתח בשר דל שומן ועשיר בחלבון. חזה עוף נמכר בדרך כלל ללא עצמות וללא עור, אך ניתן למכור אותם גם עם העצם בפנים ועם העור.

כמה שוקל חזה עוף אחד?

משקלו של חזה עוף אחד יכול להשתנות בהתאם לגודל העוף ולנתח הבשר. בדרך כלל, חזה עוף ללא עצמות ישקול בין 4 ל-8 אונקיות. חזה עוף עם עצם בעור ישקול בין 6 ל-12 אונקיות.

היתרונות התזונתיים של חזה עוף

חזה עוף הוא מקור מצוין לחלבון רזה. הם דלים בשומן וקלוריות, מה שהופך אותם לבחירה בריאה עבור אלה המחפשים לשמור על משקל בריא. חזה עוף הוא גם מקור טוב לויטמינים ומינרלים, כמו ויטמיני B, אבץ וברזל.

בישול חזה עוף

ניתן לבשל חזה עוף במגוון דרכים, כולל אפייה, צלייה, הקפצה וצלילה. חשוב לבשל חזה עוף ביסודיות כדי להבטיח שהם בטוחים לאכילה. הטמפרטורה הפנימית של העוף צריכה להגיע ל-165 מעלות צלזיוס לפני שהוא נחשב בטוח לאכילה.

טיפים לבישול חזה עוף

  • הכריעו חזה עוף לפחות 30 דקות לפני הבישול כדי להוסיף טעם.
  • אופים חזה עוף בתנור שחומם מראש ל-375 מעלות צלזיוס למשך 25-30 דקות.
  • צולים חזה עוף על אש בינונית-גבוהה במשך 8-10 דקות לכל צד.
  • מטגנים חזה עוף במחבת על אש בינונית-גבוהה במשך 8-10 דקות.
  • שוקו חזה עוף בסיר עם מים רותחים למשך 10-15 דקות.

סיכום

חזה עוף הוא נתח בשר פופולרי שניתן לבשל במגוון דרכים. המשקל של חזה עוף אחד יכול להשתנות, אבל בדרך כלל, חזה עוף ללא עצמות, ללא עור ישקול בין 4 ל-8 אונקיות. חזה עוף הוא מקור מצוין לחלבון רזה ודל בשומן ובקלוריות. כדי להבטיח שחזה עוף מבושל היטב, הטמפרטורה הפנימית צריכה להגיע ל-165 מעלות צלזיוס. למידע נוסף על בישול חזה עוף, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן